Promovarea intereselor mediatorilor autorizati

0
20371

În locuri de muncă anterioare dedicate de arbitraj

Ca fiind unul dintre mijloace alternative de opțiune a litigiilor de muncă, inclusiv de management al curții, trebuie luate în considerare academice baza pentru aplicarea medierii interpretări ale medierii, a litigiilor și, de asemenea, disputa, activitățile de bază anterioare real de arbitraj și în ultimul episod, vom aborda un exemplu pentru a arăta partea funcțională de utilizare a medierii în litigiu de muncã.

În locuri de muncă anterioare dedicate de arbitraj

Astăzi ne vom întoarce după o scurtă pauză, atunci când ne furnizați un anumit exemplu din practică, pentru a descrie mai mult de faze de arbitraj și, de asemenea, la stadiul de inițiere de arbitraj. În conformitate cu regulamentul nr. s-ar putea 2012, cu privire la arbitraj și cu privire la modificarea unor legislații actul de arbitraj, ca s-a schimbat, se aplică, că acordul privind punerea în aplicare de arbitraj este creat un acord între evenimentele la problema și la cel puțin un moderator privind punerea în aplicare a medierii medierea este început prin încheierea acordului cu privire la aplicarea medierii.

Acord cu privire la cererea de mediere trebuie să cuprindă cel puțin denumirea părților la diferend, denumirea sau numele, prenumele și, de asemenea, adresa de la locul de muncă de mediator, definirea problemei, care este obiectul de arbitraj, valoarea de rambursare a unui conciliator pentru arbitraj sau abordarea de decizie sau aranjament de ambuscadă sau aranjamente că medierea va fi cu siguranță realizat la nici un cost și în cele din urmă, de asemenea, momentul pentru care de arbitraj este de a fi efectuate sau setari ca arbitrajul să se întâmple după o perioadă de timp nedeterminată.

Din cauza faptului că dispozițiile din legea cu privire la mediere sunt,

Practic, scurtă, și se lasă pe părți și mediator la diferite alte drepturi legale și angajamentele reajustate separat în acordul de arbitraj, vom încerca de asemenea să indice în detaliu ceea ce drepturi legale și, de asemenea.

Din cauza faptului că dispozițiile din legea cu privire la mediere sunt,

Obligațiile trebuie să indivizii de mediere, și anume, în primul rând părți, precum și mediator în procedura de arbitraj să rămânem la, la vedere sau la caz și, de asemenea, acest lucru ar trebui să fie elaborat în acord referitor la arbitraj sau cel puțin o sesizare în acordul cu privire la mediere în cartă, în care aceste drepturi, precum și a angajamentelor și, de asemenea, reajustate. Ne va fi, în această enumerare, bazat în special pe textul din tratatul privind regulile de arbitraj de procesul de arbitraj al companiei precum și regulamentele de tratament, precum și de codul de principii de arbitri în legătură cu medierea la locul de muncă, în care își desfășoară activitatea precum și de autor, care sunt toate documentele pe care ar trebui să-un birou de arbitraj au întocmit, precum și a publicat se poate presupune că.

La momentul de gând final de contract adecvat, moderatorul a părților sau a părții ales, diverse alte verificate, conciliatorul funcția de conciliator aprobat, părțile au fost educați cu privire la principiile de bază și, de asemenea, principiile medierii, precum și de gestionare a conciliator, care este, în fapt, îndeplinite toate că a fost deja menționat anterior scrie-up dedicat principal de adunare așa cum am menționat deja, vom compara diferite stadii de mediere, care este pur procedură structurată. Distingem între începutul cât și la început de arbitraj Începe medierea este, în consecință, zonă pentru a rezuma fiecare lucru mic, festivitățile au fost puse la evenimente în faza de pregătire, împreună cu alte informații specifice care este direct interesat în special de disputa.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here