Cum să aveți grijă de articulații!

0
5803
Cum să aveți grijă de articulații

Din moment ce articulațiile noastre formează legăturile dintre oasele noastre care ne țin corpurile Unite, este corect să spunem că sunt importante și merită să fie îngrijite. Dar durerea articulațiilor este extrem de comună și cei mai mulți oameni vor experimenta dureri și dureri la un moment dat în viața lor. Dacă susțineți un prejudiciu sau suferă de artrită, articulațiile pot deveni din ce în ce mai dureroase și dureroase – mai ales cu vârsta.

Ce este durerea articulară? Deteriorarea articulațiilor de la boală sau leziuni poate interfera cu mișcarea și poate provoca o mulțime de durere. În cazul în care articulațiile dumneavoastră suferă, Dr. Martin prezintă următoarele semne de avertizare pentru a privi. Este posibil să observați o creakiness în una sau mai multe articulații. S-ar putea să simți nevoia să-ți întinzi spatele în fiecare zi. O articulație poate deveni mai puțin flexibilă decât înainte sau nu mai poate fi ușor îndreptată complet. De asemenea, este posibil să observați că articulațiile dumneavoastră se umflă sau își schimbă forma.

De ce avem dureri articulare?

De ce avem dureri articulareMâinile și picioarele se răcesc ușor și se înțepenesc. Un joint poate începe, de asemenea, să dureri, mai ales după exercitarea, și poate fi inconfortabil să îngenuncheze. De ce avem dureri articulare? Cauza cea mai comună a durerii articulare este artrita din cauza utilizării excesive, biomecanice depreciate sau prejudiciu. “Osteoartrita este dezvoltarea agravării durerii articulare, care este frecvent asociată cu vârsta, care poate prezenta într-o singură articulație. Cu toate acestea, poliartrita reumatoidă este o boală autoimună în care sistemul imunitar al organismului dumneavoastră se atacă singur, afectând mucoasa articulațiilor, ceea ce face ca articulațiile să devină dureroase, umflate, fierbinți și rigide.’

Cum să aveți grijă de articulații. Dacă ai dureri cronice, vorbește cu medicul tău de familie ca să excluzi ceva mai serios. Dar pentru dureri și dureri generale, urmați aceste sfaturi pentru a vă asigura că sunteți în căutarea după articulații ca varsta: Stai într-un interval de greutate sănătos. Primul pas pentru reducerea la minimum a durerii articulare este de a menține gama completă de mișcare, care poate fi dificil, dacă nu sunteți în intervalul de greutate sănătos. “Pentru fiecare kilogram în plus vă transporta forța generală peste genunchi atunci când mersul pe jos sau în picioare crește cu două până la trei lire sterline.

Exercitiu regulat-dar nu exagera. O concepție greșită comună este că mai mult sport sau de formare facem atunci când suntem mai tineri poate duce la creșterea uzura pe articulațiile noastre atunci când suntem mai în vârstă, dar că nu este întotdeauna realitatea. Articulațiile și cartilajul din interior răspund bine la Încărcare, stimulând cartilajul mai protector, nu mai puțin. Formarea continuă a forței pe măsură ce îmbătrânim ne ajută să ne protejăm articulațiile și să le menținem puternice.’

Antrenamentul de forță pe măsură ce îmbătrânim ne ajută să ne protejăm articulațiile și să le menținem puternice. Înainte să începi să încarci greutățile, ai grijă să nu exagerezi. “Sarcina excesivă poate provoca, de asemenea, articulațiilor să aibă de a stabili os suplimentar, cunoscut sub numele de osteofite, în cadrul articulației,”. “Acestea sunt biți care pot contribui la închiderea spațiului comun și limitează în mod semnificativ gama lor de mișcare, ceea ce poate duce la necesitatea unei intervenții chirurgicale comune de înlocuire.’

Supra-întinzându-se mușchii în jurul articulației

supra-întinzându-se mușchii în jurul articulațieiNu te suprasolicita. “În mod similar, dacă sunteți supra-întinzându-se mușchii în jurul articulației impactează în cazul în care comun se întâlnește cele două oase”, adaugă ea. “Unii oameni suferă de hiper-mobilitate, sau articulații lax/instabile, ceea ce înseamnă că pot întinde cu ușurință prea departe fără a realiza și să se rănească – acești oameni ar trebui să ia în considerare merge ușor pe jos câini și ceas coatele lor nu lovi cu piciorul în interior.’

Continuă să mergi. Un stil de viață sedentar îți poate afecta articulațiile, așa că e important să te miști toată ziua. Articulațiile dumneavoastră, cum ar fi genunchii, supraviețuiesc acestor presiuni datorită rezistenței cartilajului care poate reveni în formă și efectului de amortizare al lichidului sinovial comun. Schimbarea poziției la fiecare jumătate de oră poate ajuta la mobilizarea articulațiilor. Dacă stăm nemișcați ore întregi ne putem dezactiva toți mușchii feselor importanți care ne susțin spatele. Schimbarea poziției, de exemplu de la statul în picioare la fiecare jumătate de oră poate ajuta la mobilizarea articulațiilor.

Un obicei simplu pe care muncitorii de la birou să-l dezvolte este să se așeze pe scaun, cu picioarele pe scaun, dacă e sigur, sau chiar mai bine pe podea, pentru câteva minute la fiecare oră. Ce Este Durerea Cronică A Articulațiilor? Dureri articulare pot apărea în orice parte a articulației, inclusiv mușchii, tendoanele, osul, cartilajul și ligamentele. Poate fi ușoară sau severă, dar dacă durează câteva săptămâni sau luni, e cronică. Articulațiile formează legăturile dintre oase și ajută la mișcare. Durerile articulare sunt foarte frecvente. Într-un studiu, 30 la sută dintre adulți au raportat dureri articulare în ultima lună. Genunchiul, umărul și durerea articulațiilor sunt cele mai frecvente.

Cauze și simptome ale durerii cronice a articulațiilor

Cauze și simptome ale durerii cronice a articulațiilorCea mai frecventă cauză a durerii articulare este artrita, inclusiv osteoartrita și poliartrita reumatoidă. Osteoartrita apare lent și tinde să afecteze solduri, genunchi, mâini, și încheieturi. E ceva obișnuit la cei peste 40 de ani. Osteoartrita este defalcarea cartilajului care acționează ca un amortizor pentru articulații. Poliartrita reumatoidă afectează peste 1 milion de americani și este mai frecventă la femei. Sistemul imunitar al organismului atacă membrana articulațiilor. Cauzează acumularea de lichid, durere și inflamație. Alte cauze ale durerii articulare cronice includ: Bursită, Prejudiciul, Folosirea excesivă a unui joint, Gută, Osteoporoză, Fibromialgie. Simptomele asociate cu durerea cronică articulară sunt umflarea articulațiilor, sensibilitate articulară, înroșirea articulațiilor, blocarea articulațiilor, pierderea gamei de mișcare a articulațiilor, slăbiciune, rigiditate și șchiopătare.

Cum Terapia Fizică Ajută Durerea Cronică A Articulațiilor. Terapia fizică poate fi prima linie de apărare împotriva durerii cronice a articulațiilor. “Terapia fizică poate ajuta la reducerea durerii, umflarea, și rigiditate a durerii articulare și osteoartrita genunchiului, și poate ajuta la îmbunătățirea funcției articulațiilor genunchiului. De asemenea, îți poate fi mai ușor să mergi, să te apleci, să îngenunchezi, să te ghemuiești și să stai jos. De fapt, un studiu din 2000 a constatat că o combinație de terapie fizică manuală și exercițiu supravegheat are beneficii funcționale pentru pacienții cu dureri articulare osteoartrită genunchi și poate întârzia sau preveni necesitatea unei intervenții chirurgicale.

Un fizioterapeut implementează atât tratamente pasive cât și active pentru dureri cronice ale articulațiilor. Tratamentele pasive includ terapia la rece, terapia termică și hidroterapie. Prin reducerea circulației, terapia la rece reduce inflamația. Terapia prin căldură crește fluxul sanguin și scade rigiditatea. Hidroterapie este un exercițiu blând în apă, care ajută la facilitarea mișcării. Un fizioterapeut vă va pune să vă angajați în exerciții specifice de întărire și flexibilitate în timpul unei sesiuni și acasă. Aceste exerciții cresc gama de mișcare și de a face articulațiile mai puternice. Acestea sunt foarte eficiente în reducerea durerii și în creșterea mobilității.

Menținerea greutății ideale sau pierderea în exces poate preveni osteoartrita a genunchiului și a șoldului sau scăderea ratei de progresie odată ce artrita este stabilit. Exercițiile fizice regulate ajută la controlul greutății și întărește mușchii din jurul articulațiilor. Exercițiile de apă sunt foarte bune pentru pacienții cu artrită, deoarece acestea sunt mai puțin stresante pentru articulații. Încercați să evitați cât mai mult posibil utilizarea excesivă a articulațiilor, care încep să arate unele simptome. Poate exista un rol pentru anumite suplimente nutriționale pentru a încetini progresia bolii.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here